iPhone boxxen

Wie weet hoe ik mijn geluid van de iPhone kan aanpassen. Ik heb aan de linker box heel duidelijk geluid maar aan de rechter kant hoor ik nauwelijks tot niks. Komt niet echt geluid uit wie kan me hierbij helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Is ook geen box maar de speaker. Niks aan de hand dus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Links is speaker(box) recht is om
In te lullen (microfoon) komt dus geen geluid uit maar gaat geluid in :-) voor stereo geluid heb je oordopjes of een Apple docking station nodig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan is je rechter box kapot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je rechter boks is kapot
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is prima ,, een is een microfoon, deze vraag is al vaker gesteld