Waarin of waarmee?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
waarschijnlijk niet. is in den haag toch een pot nat. veel praatjes en weinig daadwerkelijk uitvoeren. dat zal met wilders niet veel anders zijn dan met balkenende of bos of wie dan ook.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee want geerst heeft alleen maar een oog voor de buitenlanders en de moslims .
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kijk is verder dan je neus lang is, over vooroordelen gesproken. neem de moeite is om zijn verkiezingsplannen te lezen,
www.pvv.nl
Hij zegt wat menig nederlander denkt. geloof mij nu maar, je gaat straks raar opkijken hoeveel mensen op Dhr wilders stemmen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
die site zegt me niks weet wel dat geert zijn grote mond bovenaan wilt staan. Ze zijn met deze crisis nog geen 1 keer met een goed plan gekomen ja van buitenlanders dit en moslims zo !! Daar is deze rasist goed in.
nee, hij roept wel veel.. maar of hij het ook waarmaakt? :/
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het kan snel veel beter maar zoals je mischien wel hebt gemerkt worden alle problemen naar de volgende kabinetsperiode doorgeschoven zodat het kiesvee de verkiezingsperiode daarop weer op die linkse/christelijke honden stemt
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Absoluut niet! Wilders roept van alles over buitenlanders....ik heb hem bijna nooit gehoord over de rest eigenlijk.
Ik ben erg geïnteresseerd in andere geloven en culturen en kom zo beetje bij beetje er achter wat het inhoudt.
Ik weet wel dat wat Wilders roept vaak niet klopt. Hij heeft het over wat de terroristen doen. Heel veel moslims zijn absoluut tegen wat de terroristen doen.
Daarnaast vergeet Wilders het feit dat de Koran en Bijbel uit ongeveer hetzelfde voortstromen. Trouwens in beide boeken staan verhalen met een moraal die je zelf moet intepreteren.
Balkenende kijkt nog wel naar eigen land. Hij heeft oog voor wat er gebeurt, probeert het goed op te lossen. Hij is in ieder geval niet gebaseerd op dingen die niet eens kloppen. Maakt zich niet ongeliefd in het buitenland. En is daarnaast ook niet alleen maar de Koran aan het zwartmaken.
Beter Balkenende dan Wilders dus.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoezo twee duimpjes omlaag?! Ik geen toch antwoord op de vraag...
De dingen die hij zegt klinken interessant. Ik wil ook belastingverlaging en gratis 400 euro. Wie niet? Alleen vind ik het te makkelijk wat hij doet: afgeven op anderen, zeggen wat iedereen willen horen, profiteren van het voorwerk van Pim, etc. De werkelijkheid zit denk ik wel wat moeilijker in elkaar. De dingen los je niet zo simpel op als hij doet voorkomen. Maar het verkoopt natuurlijk wel lekker! Tja, dan die rotkop van hem, wie zit daar op te wachten? Maar Balkie, Bos en de meut zijn ook drie keer niks natuurlijk. Dus tja, volgens mij maakt het geen fuck uit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als hij minister president wordt, wordt hij misschien wel beter dan balkenende, qua mensen uit het land zetten.