Wat kan je allemaal doen met een baby-billen-doekje?

Ben er achter gekomen dat je even snel je schoenen kan opglimmen als je vergeten bent ze te poetsen. Door de olie in het doekje blijven ze een paar uur glanzend.

Je kan er niet je TV of zonnebril mee schoonmaken, krijg je mooie strepen.

Maar wat kan je nog meer met baby-billen-doekjes?

Behalve dan natuurlijk waar ze oorspronkelijk voor gemaakt zijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
2.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet alleen dat je babydoekjes niet in de buurt van theedoeken moet neerleggen. Want baby's en thee gaan echt niet samen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Afgaande op onderstaande antwoorden, werkt het ook andersom?
Kun je babies met een theedoek, zakdoekje, brillepoestdoekje of een meubeldoekje schoonmaken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Suniram... bedoel je dat je van baby's geen thee kan trekken????? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedoel je oliedoekjes of lotiondoekjes... bij mij laten lotiondoekjes geen strepen achter op beeldschermen en ruiten... oliedoekjes natuurlijk wel... ik gebruik van kruidvat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb die van Zwitsal (de voordeel verpakking), weet niet wat er precies in zit. Zal wwel olie zijn, dus.

Het beste antwoord

Pen of (water)verf zo goed als uit je kleding krijgen. daarna in de was en het gaat er sneller uit.
Je zonnebril ermee schoonmaken kan wel maar daarna even nawrijven met een droge doek.
je neus mee snuiten, als je erg verkouden bent en je neus is schraal is het erg fijn voor je huid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ik gebruik ze als make-up remover doekjes, veel goedkoper dan die speciale doekjes daarvoor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klinkt vreemd maar het werkt wel: ik wrijf er mijn geklakte meubels mee in.. ruikt veel lekkerder dan sommige soorten meubel olie en werkt precies zo!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lekker, ruikt je huiskamer naar babie..+1
Dashboard van je auto wordt hiermee behoorlijk schoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik bedenk me net dat ik de keuken er ook mee schoon kan maken!!. De afzuigkap, of boven op de kastjes komt altijd een vetlaagje, die krijg je er alleen maar af als je poetste met een borstel en een sopje.
Dit heb ik al enkele jaren vervangen door het vet te verwijderen met vet (slaolie) even vegen en het is schoon. Daar kan ik natuurlijk ook de babie doekjes voor gebruiken..
Zo zie je maar dat ideeën ter plaatsen geboren worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij hebben al ruim 6 jaar geen kinderen meer in de luiers, maar de babydoekjes zijn nooit uit ons huishouden verdwenen (al zin het er wel beduidend minder).
Het zijn uitstekende vlekkendoekjes, ik kan er prima mijn wandmeubel mee afstoffen dat er meteen prachtig van gaat glimmen, ik krijg er make-upvlekken mee van alle mogelijke oppervlakken (en jonge dametjes smeren hun make-up werkelijk óveral als je even niet oplet), kleine ongelukjes waar droog papier niet volstaat, het hele toilet (niet doorspoelen !), affijn, eigenlijk zijn het mijn natte schoonmaakdoekjes maar dan veel goedkoper. Wel met mae gebruiken ; voor grotere klussen pak ik gewoon een sopdoekje. Ook in de auto trouwens superhandig voor vieze handen en toeten (en dashboards en bevingerde stoelen).

Toegevoegd na 1 minuut:
Trouwens, toen ik nog WEL kinderen in de luiers had gebruikte ik voor het verschonen meer washandjes dan billendoekjes ; die waren altijd op :lol:.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Poets er absoluut de binnenkant van je vissenkom mee want dan gaan ze dood.

Verder kun je er alles mee schoonmaken. Ideaal op vakantie in de auto, vooral met kinderen, van elke leeftijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Poets er absoluut NIET de binnenkant van je vissenkom mee want dan gaan ze dood. beetje gemeen anders
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja indeed
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gemeen.... wel poetsen of niet poetsen? als je er vanaf wil, van je vissen, dan is het een aanradar er zit toch iets in waar levende wezens niet tegen kunnen
Ik doe er de oren van één van mijn cavia´s mee omdat zij ze zelf niet meer schoonmaakt.