Iemand ervaring met neckerman??

Ik maak hier iets heel
raars mee.Ik had vrijdag om 00;05 uur dus zaterdag een ps3 besteld.Ik mocht nog €800 besteden nu staat er tot vandaag:In behandeling. Nu is de
ps3 opeens weg en staat er weer dat ik €800 mag besteden. de ps3 kost 350 euro.Ik had al gebeld waarom die er nie meer stond maar ze zeggen de hele tijd dat ze met een ander clant bezig zijn.Morgen ochtend is de site ook nog eens niet bereikbaar??? Dus de vraag hoe kan
dit heeft iemand di ook

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij neckermann betaal je heel veel rente. Dus beter even sparen. Of ben ik nu een ouwe tut?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mn moeder betaald dus geld speelt geen rol ik vind het stom dat ik lang w8en en wrm die ps3 daar opeens weg is gegaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was het een aanbieding die nu weg is misschien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er stond -5% korting maar is nog steeds zit nu 1 week te w8en en nu opeens dit?!?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"mn moeder betaald dus geld speelt geen rol".... Leuk kind ben jij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weet ik

Antwoorden (1)

er zijn 2 dingen wat het kon zijn het kan zijn dat de site bezig was of er een fout was tijdens het doen of het kan zijn dat de 800 euro alleen op speciale artikelen gebruikt konden worden