Een slaapzak van het kruidvat met Winnie de Poeh gekocht, wat is er mis mee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1K

Antwoorden (6)

Je wordt uitgelachen op de camping.
paulus811
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
En niet alleen op de camping...
Ik zou het niet weten :) Er is pas iets mis als het niet voldoet. Als de slaapzak voldoet en degene die erin moet slapen Winnie de Poeh leuk vindt, zie ik niet wat er mis mee is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de leeftijd er voor hebt!! Helemaal niets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het niet weten, is er iets mis mee dan? Wat maakt het uit waar je een slaapzak koopt, als ie maar voldoet aan bepaalde 'eigenschappen'. Goede rits, warm genoeg, kwaliteit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De plastic drukknoopjes kunnen loslaten. Stond in de krant en was op journaal.
Kleintjes kunnen daar in stikken, vind ik niet echt lollig....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niks mis mee, behalve dat het waarschijnlijk een kindermaatje is.
Dus iets te klein voor jou.