Hoe kan je zweet tegen gaan? Zelf als je deo gebruikt.(zweet I tog)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (7)

Er zijn flesjes te koop van odorex dat is geen deodorant maar dat moet je gebruiken voor het slapen gaan de juiste omschrijving staat op het flesje of in de bijsluiter. Dit moet in het begin een paar keer per week geloof ik en daarna minderen. Door dit middel zal het transpireren minimaal worden. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Axitrans - kan je in de apotheek halen.
2 x aanbrengen voor het slapen (dus twee dagen) en normaal gezien zal je 7 dagen geen druppeltje zweer voelen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zweet*
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uiteraard ;-) niks is gratis.
Axitrans roller van 20 ml kost ongeveer 15€
Bij de kruidvat kun je speciale "doekjes" kopen die je dan op je kleren plakt onder je oksels, het is een soort van maandverband voor je oksels ;) het gaat het zweten niet tegen, maar mocht je net als ik in 1 bepaalde truitje meer zweten dan de ander en vind je het een te leuke truitje om weg te gooien, kan dit een oplossing zijn. Het is te vinden in de deodorant sectie van de winkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt meerdere merken, ik heb ze van 1-2 dry okselpads
Gebruik de deo Secret. Is alleen niet in Nl te koop maar werkt als de beste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vele tips hieronder zijn natuurlijk heel leuk, een goeie deo aanprijzen.
Maar de waarheid is: geen enkele deo gaat zweten tegen.
Wat er ook op reclame of op de deo zelf wordt aangeprezen is er geen anti zweet deo. En dat is ook absoluut niet goed omdat je lichaam MOET zweten. Zweten is namelijk een manier voor je lichaam om af te koelen. Als je niet zweet raak je oververhit, ga je hyperventileren en en val je flauw.

Als je je zorgen maakt over TEVEEL zweten dan helpen deo's vaak ook niet echt goed. Die zijn er namelijk puur voor ontwikkeld om de geur van het zweet tegen te gaan en dus niet het zweet zelf. Het is dan handig om even langs de huisarts te gaan en er dan achter proberen te komen waarom je zoveel zweet en wat er aan te doen valt.

Succes

Toegevoegd na 5 minuten:
de tips hierBOVEN natuurlijk :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop bij een drogist zinkzalf smeer het te behandelen deel in voor het slapen .
Als het jou voeten zijn trek dan een paar kouzen aan .
Onder je oksels trek dan een t-shirt aan .
Dan blijft de zalf zitten .
En de zalf ziet er nog wel vies uit kleur zwart .
Wel enkele nachten achter elkaar gebruiken .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn collega heeft botox in haar oksels laten spuiten en het help echt het zweten te verminderen. Zelf gebruik ik wel eens van odorex een middeltje tegen zweet. Geen deo maar een soort gel. Help bij mij erg goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon bij de kruidvat.. Het is ook niet super duur. Rond de 3 a 4 euro. Ze hebben ook nog andere merken, maar wat het beste is weet ik niet. Ik heb alleen last van erg veel zweet als ik gespannen ben dus ik eet het niet hoe het zit bij mensen die het extreem hebben. Bij sommige mensen werken deze producten niet omdat ze het te extreem hebben. Dan is wellicht die botox behandeling wel iets. Aan die 3 a 4 euro kun je je zeker niet verkopen toch..