Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

morgen is het carnaval... ik vind het voor schut om op de fiets in je outfit te gaan rijden.....iemand een idee om onopvallend op school te gaan ?????

anders loop ik voor schut en ik kom iedere dag een groep jongens tegen...die gaan me vast uitlachen en iedereen gaat me aankijken....en vooral omdat carnaval nog niet begonnen is...ik lijk wel een malloot!
please help me!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
720

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Doe een lange regenjas aan of kleed je op school pas om.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nienand rijdt of loopt voor schut , de gedachte achter carnaval is doen waar je zin in hebt ( binnen de grenzen van fatsoen natuurlijk) gewoon DOEN . Veel plezier , een Brabander
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is carnaval wees je zelf en die die dag dan ook gewoon en gekkigheid en ga lekker op de fiets met e outfit gezelllig toch..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga in je gewone kleren naar school en voordat het begint, kleed je je op school nog even om. En ook al ga je wel in je carnavalskleren op de fiets, niks aantrekken van die jongens. Je zult vast niet de enigste die in zijn carnavalskleren op de fiets gaat. Ik ga ook in mijn clownspakje heen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak van je outfit een luier en doe gwn je kleren erover aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding