morgen is het carnaval... ik vind het voor schut om op de fiets in je outfit te gaan rijden.....iemand een idee om onopvallend op school te gaan ?????

anders loop ik voor schut en ik kom iedere dag een groep jongens tegen...die gaan me vast uitlachen en iedereen gaat me aankijken....en vooral omdat carnaval nog niet begonnen is...ik lijk wel een malloot!
please help me!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Doe een lange regenjas aan of kleed je op school pas om.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nienand rijdt of loopt voor schut , de gedachte achter carnaval is doen waar je zin in hebt ( binnen de grenzen van fatsoen natuurlijk) gewoon DOEN . Veel plezier , een Brabander
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is carnaval wees je zelf en die die dag dan ook gewoon en gekkigheid en ga lekker op de fiets met e outfit gezelllig toch..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga in je gewone kleren naar school en voordat het begint, kleed je je op school nog even om. En ook al ga je wel in je carnavalskleren op de fiets, niks aantrekken van die jongens. Je zult vast niet de enigste die in zijn carnavalskleren op de fiets gaat. Ik ga ook in mijn clownspakje heen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak van je outfit een luier en doe gwn je kleren erover aan.