Hoe maakt een vrachtwagenchauffeur zijn ramen schoon als het gevroren heeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.9K

Antwoorden (3)

Veel vrachtwagens hebben een verwarmde voorruit. De zijruiten is een kwestie van even klimmen en krabben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal laat ze de wagen gewoon paar minuten draaien met staandkachel aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige vrachtwagens hebben een uitklapbare grill. Daar kun je dan op staan en bij het raam komen.