Ik wil dumbells kopen maar waar kan ik ze het goed koopste vinden

Ik heb nu 3dumbells 2 van een kilo en 1 van 15 kilo maar m'n spieren worden niet groter daarom wil ik nieuwe en zwaardere dumbells waar kan ik die kopen (als je niks weet misschien weet je een oefening die goed kan met deze dumbells)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Als je makkelijk overweg kan met een 15 kilo dumbell moet je al beschikken over behoorlijk forse bovenarmen. Als je meer herhalingen doet dan kan je nog aardig groeien.

Een goede en effectieve oefening is de concentration curl. Ff googlen (evt. afbeeldingen) dan heb je hem zo.

Overigens is het voor een mooie en goede ontwikkeling van de arm belangrijk om ook de triceps te trainen. Als je beide spieren goed traint krijg je brede bovenarmen.