Als je meerdere nummers wilt vinken moet je 'shift' ingedrukt houden en op de eerste en de laatste nummer klikken van wat je wilt selecteren. Dacht dat je dit vroeg ten minste
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan op bevenstaande wijze, maar ook bij de instellibgen can get programm. Dan heb je de optie of hij altijd alles moey synchroniseren of alleen wat je aanvinkt.