Is het slim om te gaan snoepen naa een halve dag ziek zijn?? XD

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Het maakt niet uit als je je weer beter voelt. Pas op dat je het er niet uitkotst maar het is altijd lekker toch???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou opassen met misselijkheid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slim niet, maar als je óók een beetje gewoon eten probeert (afhankelijk van wat er was een geroosterde boterham, wat yoghurt of appelmoes of een banaan of zo) zal het weinig kwaad kunnen. Zolang het niet dat eten vervangt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als snoep je weer smaakt, ben je weer beter!

Alles met mate natuurlijk. Hoewel ik denk dat je lichaam meer heeft aan een kop bouillon heeft en een beschuitje?