Is het mogelijk om op je i phone de old school pokemon spelletjes van de gameboy te spelen???

Ik kan het namelijk niet vinden in de app store maar misschien weet iemand een andere manier???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

e moet eerst gameboy4iphone of gpSPhone downloaden via cydia. Als je die hebt geinstalleerd dan krijg je een icoontje van een gameboy op je springboard. Nu moet je alleen nog Roms downloaden ( Roms zijn de cds of wat dan ook om het spel te spelen. ) Ook zul je iFunBox nodig hebben dat is een programma waarmee je in je mobiel kunt kijken via je computer. Je download dus een Rom en zet die in de Rom map. Je moet die in Var/root/media/ROMs/GBA neer zetten.

Dit zal je helpen om gameboy spellen te kunnen spelen met je iPhone.

PS: dit kan op ios 4.2.1 je moet natuurlijk wel een jailbreaked iphone hebben anders gaat je dit niet lukken.