Hoe komt het dat ik soms niet wakker kan worden, terwijl ik andere keren plots wakker wordt?

Sommige dagen kan ik maar niet wakker worden, en duurt het een half uur om uit bed te komen. Maar vanochtend vroeg bijvoorbeeld werd ik wakker terwijl ik niet eens hoefde op te staan, en kwam zonder moeite uit bed.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Heb ik ook!! In het weekend kan ik heel makkelijk uit me bed komen maar door de weeks niet. Ik denk dat het mentaal iets is. Dat als je ergens minder zin in heb dat je er minder moeite voor doet. Terwijl het weekend altijd leuk is, als ik vroeg met voetballen kan ik altijd goed opstaan omdat ik dat leuk vind. Ik zou voor de rest niks anders kunnen bedenkenn