Jeuk onder me voet

Ik heb nu al 2 dage non stop jeuk aan de onderkant van me voet maar er zit geen muggenbult ofzo wat kan ik er tegen doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh, vreselijk is dat. niks te zien en toch giga jeuk! Lastig! Hoop dat het héél snel over is!

Antwoorden (4)

Naar de huisarts gaan.
Kan duiden op een vorm van infectie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Talk poeder onder doen..
Of een washandje met ijsklontjes er tegen aan houden:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit lijkt op voetschimmel, zijn het rode, bijna vlakke bultjes, die na een tijdje opengaan en schilferen? Vaak zie je het het ergst tussen de tenen, dan is de huid er zelfs af.
Hier kun je simpele middelen voor krijgen bij de drogist. Was elke dag je voeten en droog ze goed af. Verschoon elke dag je sokken. Heb je heel veel last van zweet, gebruik dan anti-schimmel voetpoeder.

Toegevoegd na 1 minuut:
soms zie je de bultjes eerst nog niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan een allergische reactie op een kruid hebben, ik heb er last van als ik Chinees eet. Bij mij helpt Spa rood heel goed