Amadea
13 jaar geleden
En leg eens uit waarom die goed is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stevig enzo, niet fake maar een echt goed wereldwijd merk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet ik veel, ik vind het mooie stevige scooters, verder weet ik er niks van, ik ben 11 jaar!!
Amadea
13 jaar geleden
Waarom geef je dan antwoord op deze vraag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amades, je hebt helemaal gelijk
Yamaha aerox
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
En leg eens uit waarom die goed is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik rij zelf op een Yamaha aerox het is misschien een duure scooter maar je hebt er egt wat voor
Ik heb een piaggio zip gehad , Nooit problemen mee gehad totdat hij gestolen werd. En een gilera runner ook een super goeie scooter Maar deze echt niet opvoeren want dan worden de banden niet goed... Maar ABSOLUUT geen Tauris Brio Nemen, Ik had hem genomen omdat hij goedkoop was, Maaar de problemen ! heb m een half jaar , Inmiddels is de accu kapot , De gaskabel versleten ( bekent probleem met die scooter) en de remmen kapot ! Dus goedkoop is duurkoop dus ! Gewoon om je heen blijven kijken en iets wat je leuk vind en vooral als je een nieuwe wil kopen eerst even overal navragen want er zitten soms zaken tussen waar je totaal geen service of garantie krijgt ookal staat dat wel op de bon !