Last van rode ogen

Ik heb vaak last van rode ogen en vooral 's avonds. Soms word er gevraagd of ik stoned ben? Wie weet waardoor dit kan komen ik slaap redelijk goed

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Haha rode ogen krijg je meestal omdat je teveel geslapn hebt in de ochten of gewoon omdat je net wakker bent ik dnk dat gemiddeld ieder persoon dit wel heeft uit vermoeidheid. En savonds komt het meestal door beeldscherm van computer/ telefoon televisie velle licht en ook gewoon omdat je slaap nodig hebt. Het kan ook zijn dat je ogen zijn ontstoken. Of dat je te kort hebt aan dat soort slijmvlies achtig gedoe boven je oog dat bescermlaagje sommige mensen hebben dt heel wienig waardoor de oogballen opdrogen dat kan ook voor rode ogen zorgen.. Wat je er aan kan doe weet ik niet wrijf met watjes en heet/lauw water over je ogen heen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje!

Andere antwoorden (3)

Misschien last van droge ogen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het voornamelijk in de winter, dan zal waarschijnlijk de lucht erg droog zijn in huis.
Heb je daar last van in deze periode nu, dan kan het ook een allergie zijn zoals bijvoorbeeld hooikoorts.

Zijn je ogen ook geïrriteerd en droog dan zou je ze kunnen druppelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lenzen? Dan heb je ze te lang in. Anders kan het zijn dat je traanklieren te weinig vocht produceren. Gewoon even de doc vragen