Daar hebben de mensen die ook over de planeet Niburu praten het vaak over.
Zie onder andere hier: http://www.skepsis.nl/nibiru.html
En let op, dit stuk is van 2002!
"In mei is het zover. Een forse planeet, een paar keer groter dan de aarde, zal dwars door ons zonnestelsel schieten, rakelings langs onze planeet scheren, een rondje om de zon maken en weer uit het zicht verdwijnen. Wat dat voor de aarde betekent, daarover zijn de meningen verdeeld, zo blijkt uit de honderden opgewonden internetpagina's en de tientallen boeken die inmiddels over Planeet X verschenen zijn. Meest gehoorde noodkreet: de zwaartekracht van X zal honderden vulkanen doen uitbarsten, reusachtige vloedgolven zullen de continenten overspoelen en de aardas zal van het ene op het andere moment omslaan zodat de poolkappen verschuiven naar de evenaar. En dan mogen we nog van geluk spreken. In andere scenario's pelt X de aardkorst van onze planeet, splijt hij de aardbol doormidden, jaagt de aarde richting zon of jaagt haar juist richting interstellaire ruimte. Weer anderen hebben begrepen dat de 'magneetvelden' van X ervoor zorgen dat de aarde ophoudt met draaien. Drie dagen en drie nachten, beweren meer bijbels ingestelde doemzeggers. Alle onheilsprofeten hebben begrepen dat Planeet X de aarde zal bekogelen met uit de buitenste regionen van het zonnestelsel meegesleurde meteorieten."
(Het stuk is langer en heel informatief.)

Dus de wereld is allang vergaan, 9 jaar terug, we hebben het alleen niet gemerkt ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+! (alleen al voor je laatste zin! :)