In Amerika zie je ze vaak die lange mouwen shirts wit met zo'n gekleurde mouwen. hebben deze een speciale naam?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
4.5K

Het beste antwoord

Jhaa! Dat bedoel ik dank je wel Ajna!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Volgens mij hebben die shirts niet echt een specifieke naam dus is het denk ik gewoon een longsleeve.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat noem je een Long Sleeve
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heet een Raglan Longsleeve

Toegevoegd na 2 minuten:
Kijk bijvoorbeeld maar eens in deze webwinkel
http://www.mmawarehouse.com/TapouT-Rogan-Raglan-Longsleeve-Tee-p/tap-1632.htm
Raglan is trouwens de naam van deze speciale hoge mouwinzet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een Long Sleeve maar wordt ook Raglan t-shirt genoemd.