Dames: wat hebben wij met schoenen en tassen?

Ben eens eerlijk: hoeveel heb jij er in de kast?
Waarom hebben wij die nooit genoeg?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Das een hele goede vraag, +1!!
Ik weet het niet precies, alleen dat wij vrouwen volgens mij nooit genoeg tassen en schoenen kunnen hebben, ik durf mijn collectie niet eens meer te tellen, het slaat werkelijk nergens op. Soms zie ik er boven weer één liggen en denk ik; huh, waar en wanneer had ik die ook alweer gekocht? Het is een soort van tik. Ik heb laatst de film 'confessions of a shopaholic' gezien en ik kan zeggen; vergeleken met Becky Bloomwood ben ik nog niet zo erg, haha. Maar het kan wel ietsje minder...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ook al ben ik geen vrouw, de reden weet ik wel: hebzucht!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij valt het opzich wel mee geloof ik. Ik heb 5 tassen en 10 paar schoenen. Daarentegen heb ik wel 20 paar jassen.. Ik heb vooral zoveel jassen, omdat als ik een mooie zie, ik die wil hebben. En ik wil er niet elke dag hetzelfde bij lopen. Bij schoenen en tassen is het zo dat dit moet staan bij de rest van de outfit. Het maakt of kraakt het plaatje en het is daarom mooier als je schoenen en tas mooi past bij de rest van je kleding dat je op dat moment aan hebt. Althans zo is het bij mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10 paar?!? Je hebt toch maar 2 voeten??
Omdat wij vrouwen graag met de mode meegaan. Omdat de mode steeds veranderd willen wij dus ook steeds weer een tas of schoenen die bij onze nieuwe (modieuze) outfit past. Ik heb zelf laatst véél tassen weggedaan. Heb er nu nog maar 5 waarvan ik er 1gebruik :-) schoenen een paar of 15. Het kan allemaal erger :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, ik voel me geen Imelda Marcos.
Ik heb 1 paar fietsschoenen, 1 paar hardloopschoenen, 1 paar voetbalschoenen, 1 paar gewone schoenen, 1 paar laarzen met hakjes, 1 paar slippers, 1 paar teva's en 1 paar bergschoenen (oh ja en een paar pantoffels).
Dus dat valt wel mee.
Ik geef dan ook echt niets om schoenen.
Zeker 's zomers is het eerste dat ik doe als ik thuis ben mijn schoenen en sokken uit en dan lekker op blote voeten blijven lopen.

Wat tassen betreft:
1 grote backpack, 1 dagrugzak, 1 camelback (waterrugzak), 2 sporttassen, 1 tasje dat overal mee naar toe gaat, 1 laptop tas en 1 tas waarin documenten e.d. vervoerd worden.

Om tassen geef ik ook weinig. Ze moeten handig zijn. En net als bij schoenen geldt: Zo gauw ze kapot zijn worden ze pas vervangen en niet eerder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb er niets mee ook al ben ik vrouw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met tassen heb ik erg weinig tot niets, heb er twee (een grotere en een kleinere). Ik neem dan ook zo weinig mogelijk een tas mee als ik wegga en zorg dat ik alles in mijn zakken kwijt kan.

Zomerschoenen heb ik meer dan winterschoenen (laarzen). Ik wissel graag een slipper af met een andere.