Wat zie je als je ...

Als iemand tegenover je staat, ziet diegene dan hetzelfde als hoe jij jezelf in de spiegel ziet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

tuurlijk waarom niet het is toch je spiegelbeeld ga anders met iemand voor de spiegel staan en kijk of je diegene inde spiegel hetzelfde ziet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee juist andersom. Leg een vinger op je linker wang. Als je in de spiegel kijkt zie je de vinger ook links op de wang. Als iemand tegenover je staat en je hebt nog steeds een vinger links op je wang. Ziet de persoon tegenover je de vinger vanuit hem gezien rechts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee... Je spiegelbeeld is opdezelde lijn. Dus voor jou rechts blijft dan rechts maar als iemand voor je staat zie je het vooraanzicht en dus niet het spiegelbeeld want rechts is dan voor die persoon links