Hoe kan ik een naam van een film vinden als ik alleen de inhoud van de film nog weet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Volgens mij kan dat niet, maar je kan misschien wel googlen.
Bijv. deze vraag googlen.

GR>LEESWONDER
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een paar steekwoorden bij Google intypen (bij voorkeur in het Engels) en dan movie of imdb erachter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op GoeieVraag.nl een vraag stellen : Welke film is dit ? Zie toelichting . In de toelichting beschrijf je welke dingen (plaatsen , namen van hoofdpersonen, verhaallijnen , etc ) je je herinnerd ...

Plaats de vraag in categorie Kunst en Cultuur : film.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
ja! ik sta er iedere keer weer van te kijken hoe snel je een goed antwoord krijgt als je de titel van een film of boek zoekt +