hoe komt het dat als je een vraag op deze site stelt dat uit ik weet niet hoeveel onderwerpen bestaat altijd wel iemand antwoord geeft

das egt gek zeg...maar ja ...nederland ....16.000.000
mensjes

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Omdat op deze site mensen komen kijken die vragen WILLEN stellen en beantwoorden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hallo ik krijg dus per mail de vragen die mij interesseren,
zodoende kan ik dus antwoord geven,op bv jouw vraag ,leuk he
fijn weekend
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is juist het leuke van GV!
Je kunt je eigen kennis doorgeven en je kunt je kennis vergroten door antwoorden te krijgen op je vragen.
Een gezellige manier van bijleren en leuk om mensen te kunnen helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal gaan mensen op deze site naar vragen kijken en kijken welke vraag ze toevallig weten. En ja met zoveel gebruikers zit er altijd wel minstens een iemand bij die dan die vraag weet te beantwoorden.