Waarom zijn er dit jaar geen landmachtdagwn vanwege bezuinigingen maar wel 3 marine dagen ?

Waarom zijn er dit jaar geen landmachtdagwn vanwege bezuinigingen maar wel 3 marine dagen ipv 2?

Ik zie het liever andersom marine niet en land of luchtmacht meerdere dagen maar ik snap niets van dit beleid kan iemand het toelichten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Het is of of;) eerst de landmacht en luchtmacht daarna de marine en de kmar wat verwarrend is was dit jaar sail er stond veel van de marine maar was geen opendag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat bedoel ik niet
Sail geeft er niets mee te maken
De marine heeft op 2,3,4 juni opendagen dit jaar en dus 3 dagen
Terwijl de luchtmacht maar 2 dagen heeft in september en landmacht niets dit jaar?
Ik zou zeggen marine weg want hun zijn al ( zoals je zelf zegt maar wat ik vergeten was ) bij de sail aanwezig geweest
Dus de vraagt blijft waarom landmachtdagen overslaan en marinedagen verlengen van 2 naar 3. Dagen??
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ieder jaar doet een deel van de krijgmachten niet mee er zijn dus ieder jaar 3 van de 4 krijgtsmachten te bezoeken.