Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil graag op taekwondo en als ik het een jaar doe kan ik het dan goed en vinden jullie het een leuke sport voor degene die het doen?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
424

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Het is met iedere sport of iemand het leuk vindt. Maar niet iedereen heeft dezelfde aanleg/talent. Belangrijkste is dat je het probeert. Het is een leuke maar moeilijke sport. Taekwando heeft veel te maken met coordinatie, balabs en hoge trappen (lenigheid) maar dat kan je leren.
Veel plezier !!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Taekwondo is weer zo'n typische VERDEDIGINGS sport, hou dat woord wel even in je hoofd. Na een jaar zul je nog veel moeten leren. Je zult de basis dingen vast kennen. Het is wel een leuke sport hoor .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afhankelijk van je aanleg ervoor kan je na een jaar al aardig wat leuke trappen laten zien. Taekwondo is vooral gebaseerd op trap technieken wat het vaak mooier en sierlijker maakt dan bv gewoon karate. Ik zou zeggen probeer het maar verwacht niet dat je binnen een maand alles al kan :-) succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding