Ik wil graag op taekwondo en als ik het een jaar doe kan ik het dan goed en vinden jullie het een leuke sport voor degene die het doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Het is met iedere sport of iemand het leuk vindt. Maar niet iedereen heeft dezelfde aanleg/talent. Belangrijkste is dat je het probeert. Het is een leuke maar moeilijke sport. Taekwando heeft veel te maken met coordinatie, balabs en hoge trappen (lenigheid) maar dat kan je leren.
Veel plezier !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Taekwondo is weer zo'n typische VERDEDIGINGS sport, hou dat woord wel even in je hoofd. Na een jaar zul je nog veel moeten leren. Je zult de basis dingen vast kennen. Het is wel een leuke sport hoor .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afhankelijk van je aanleg ervoor kan je na een jaar al aardig wat leuke trappen laten zien. Taekwondo is vooral gebaseerd op trap technieken wat het vaak mooier en sierlijker maakt dan bv gewoon karate. Ik zou zeggen probeer het maar verwacht niet dat je binnen een maand alles al kan :-) succes