wat is verrificatie

ik heb een blackberry met hyves erop en daar kon ik mijn telefoon nummer verrifieren ik weet niet wat het precies is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

# verifiëren
Uitspraak: verifiˈjerə(n) (verifieerde, heeft gecontroleerd) Werkwoord controleren of iets echt of waar is `Verifieer of uw gegevens juist zijn ingevoerd.`
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/verifiëren

#
verifiëren
[regelmatig werkwoord]• kijken of het klopt
vb:hij verifieert de gegevens op het formulier
synoniemen: checken controleren nakijken nagaan inspecteren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verrifieren houd in dat je CONTROLEERD of alles correct is. Het is dus gewoon een luxe woord voor controleer.