Zendt een iPod touch straling uit?

Bij mobieltjes zeggen ze vaak dat je ze niet naast je hoofdkussen moet leggen vanwege de gevaarlijke straling. Geldt dat ook voor een iPod touch?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Nee, als je wifi-verbinding hebt ontvangt ie alleen straling, maar das ongevaarlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
escape
13 jaar geleden
Hahaha! Dus jij denkt dat Wifi éénrichtingsverkeer is.
Dat wordt saai internetten hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja sorry, ik bedoel dat ie alleen straling ontvangt van de wifi (en vervolgens idd ook weer terugzendt als je, je iPod gebruikt) en niet van ander dingen als 3g of gsm. Maar het is niet gevaarlijk toch?
escape
13 jaar geleden
Nee, het is absoluut niet gevaarlijk.

Andere antwoorden (3)

Fout... Je ipod zal altijd wel iets uistralen als is er al nieuwe mail? En nu? Heb ik nog verbinding met het netwerk etc.
Bovendien stoot alles met electriciteit wel een soort straling uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je wifi verbinding is ook een zender, zou ik ook niet naast m'n kussen leggen net als je mobieltje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle electrische apparatuur zend straling uit.. Zo ook een iPod