Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Met welke cijfers kun je naar de havo of havo vwo ?

Ik zit nu in 1 havo kansklas, en ik ben de slimste van mijn klas. mijn laagste cijfer op elk rapport is meestal een 7 en ik sta nooit een 6. Ik sta altijd zevens, achtens en negens. Ik haal voor de meeste toetsen negens. Ik was nu benieuwd of je dan gwn naar de havo gaat of hoger? Xsterre

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Gewoon havo doen, anders is de tissenstap tegroot. Je haalt de 3e dan bvb wel, maar de 4 e , en 5e zullen lastig worden. Meestal gaan die mensen AlLSNOG terug naar havo, zonde van je jaren. Ik heb voor havo gekozen. Geen spijt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar heb je zeker gelijk in dave. De havo is wel te makkelijk voor me , maar ik zie wel! Dankjewel voor je reactie xsterre
Van t naar havo alles 7
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo, super zeg. Op naar de havo!\

Het kan zijn dat jouw school dakpanklassen heeft, dus klas havo/vwo. Dan wordt er in die dakpanklas meestal op het hoogste nivo les gegeven omdat na de brugperiode de keuze wordt gemaakt.
Ga met je ouders met de mentor
praten. Benut je kansen, want die heb je!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zegt nu dat je havo 'makkelijk' redt, maar je zit nog maar in de eerste. Wat iedereen ook al zegt, doe gewoon havo en ga gewoon zo door, je hoort vanzelf wel van je docent(en)/mentor wat er gebeurt als ze zien dat de havo 'te makkelijk' is.. Zelf zit ik nu in
2 gymnasium en ik vond de eerste klas echt super makkelijk.. Ik stond een 9,1 op havo en een 7,1 op VWO niveau.. De bovenbouw van havo en vwo is soms vrij pittig dus ik zou nog maar even afwachten..;) . Nog een antwoord op jouw vraag : Als je door wilt stromen naar vwo denk ik dat je een 9 of hoger moet staan. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je gaat Zeker de havo doen aangezien je wel mooie Cijfers hebt, ikzelf zit nu in havo4 en het word wel effe doorzetten naarmate je verder gaat maar jij gaat het wel redden met die leuke cijfers!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding