Hoe zet ik muziek van de iPhone van mijn vriendin over op Mijn iPhone?

Muziek van iPhone naar iPhone?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (6)

Bluetooth gaat niet geloof ik..
Je kunt dit alleen door hem te synchroniseren met jouw bibliotheek ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een USB zetten en via haar computer importeren in iTunes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Synchroniseren kan wel maar dan is de rest van je muziek ook weg. je kunt beter de muziek op een USB stick zetten en dan op je eigen iTunes zetten.

Succes!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met SharePod kun je de muziek op een iPod/iPhone met de hand beheren. Je kunt dan de muziek van de iPhone van je vriendin naar de PC zetten en vervolgens naar jouw iPhone.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door de app 'bump' te gebruiken. Het enige wat je hoeft de doen is de iPhones aan elkaar laten bumpen (zijkanten aan elkaar ketsen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je muziek op iTunes hebt gekocht, gewoon gebruik maken van de "Transfer Aankopen" mogelijkheid om ze op te slaan op uw computer. Vervolgens kunt u deze nummers over te dragen aan de iPhone van uw vriendin met een 3rd party programma.