Wat zijn goede gespreksonderwerpen in de kroeg?

Niet van die standaard onderwerpen als hoe gaat het met je en hoe gaat het op school? Maar onderwerpen waar je een tijdje over kunt praten en dat gezellig is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Antwoorden (2)

Bier en tieten doen het altijd wel goed.

Daarnaast natuurlijk sport (met name voetbal / darten).

Vermijd de politiek als je geen gezwets wilt horen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sport is goed:p maar bier en tieten met een vrouw? Haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja er zijn heel veel soorten bier, daar kun je een leuk gesprek over hebben. En er zijn nog veel meer soorten borsten dus daar kun je een nog leuker gesprek over hebben:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk dat je als jongen/man zijnde met een vrouw errug snel uitgepraat bent, als je "een tijdje wilt praten" over allerlei soorten borsten. Is voor een meisje toch ook niet echt interessant toch.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie zegt dat je met een vrouw moet praten hierover? Dat was niet de vraag.
Ik ga juist vaak wel met een vriend een biertje drinken en over politiek praten. Heel interessant, maar na een aantal bier veranderd het onderwerp onvermijdelijk in vrouwen