Slotjessss

Hallo, ik krijg binnenkort slotjes en ik voel een beetje angst en doet het pijn? Kan iemand me helpen om de angst weg te drijven alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Slotjes doen in het begin wel pijn ja maar na een tijdje wen je eraan en komt t wel goed, de pijn is trouwens alleen trekpijn dus je voelt trekken aan je tanden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je tanden staan straks mooi recht als de beugel weer weg is, ik ben superblij dat ik dit heb gedaan.
Als ze het plaatsen kan het even zeer doen, want er word aan je tanden getrokken. Maar dit is een dag later wel weg.
Je kunt even last hebben van je mond omdat die slotjes ertegen duwen, maar dit is even gewenning.

Toegevoegd na 58 seconden:
Neem op de dag dat de beugel geplaatst word aspirine mee, mocht je last hebben, dan kun je die innemen.
13 jaar geleden
Mijn ortho had van die reepjes bijenwas, die kon je meenemen en dan kon je stukjes op scherpe deeltjes van je slotjes doen misschien is dat een idee