Waar kan ik tekeningen doorgeven?

Mijn vriendin wil later heel graag modeontwerpster worden en ze is altijd heel lief enzo daarom wil ik wat terug doen voor haar. Ze heeft heel veel tekeningen gemaakt van kleding en altijd als ze ze opstuurt naar een of ander modebedrijf krijgt ze maar geen resultaat. Dat wil ik graag veranderen hebben jullie misschien een idee? en ik weet dat sommige mensen gaan denken dat deze vraag hier niet thuis hoort maar ik wil graag helpen. :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Scan ze in en ga communiceren via bijvoorbeeld Hyves, Facebook, of maak een eigen blog site aan. Stuur bedrijven en opleidingen deze digitale portfolio toe. Zet er wel een (eigen) watermerk op of beveilig ze om gekopieerd te worden. Veel succes met de actie.

Tip: vraag eens aan een professional of ze ook echt talent zien of dat het slechts op hobby niveau zal blijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien naar de mode academie? Ze nemen je daar meestal aan op basis van je designs volgens mij, kijk anders even op de site? Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn vriendin (niet echt vriendin gewoon een meisje dat soms op bezoek komt)is best wel jong ze is pas 13. :(
Ik lees net dat jouw vriendin pas 13 is. Dan is ze nog veel te jong om mode-ontwerpster te zijn.

Ze is wel oud genoeg om mode-ontwerpster te willen worden! Ze moet vooral lekker blijven ontwerpen, haar ontwerpen op haar eigen Hyve zetten, ondertussen lekker haar school afmaken met goede cijfers en daarna naar de mode-academie of een andere mode-gerelateerde opleiding gaan.

Het is wel leuk dat ze haar tekeningen opstuurt, maar die komen nu nog op het stapeltje 'leuke tekeningen van kinderen'. Wat voor resultaat verwacht ze dan? Kijkt ze misschien te veel 'True Jackson'?