Blackberry vraagje..

Ik heb binnenkort van ben een abbonementje met onbeperkt internet, als ik nu een blackberry curve 9300 neem kan ik dan ook gewoon pingen en andere dingen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Ja dat kan! Met blackberryinternet is het een kwestie van ping even downloaden! De mensen waar je mee wilt pingen moeten natuurlijl wel ping hebben (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Internet is internet...met een internetabbo kun je met een BB gewoon pingen, geen probleem! Veel plezier met je BB, ik ben nog steeds erg blij met de mijne!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke dankjewel!
Nee dat kan
niet. Je hebt een bis abonnement nodig (blackberry internet service) om te kunnen pingen. Met dat kan je wel gewoon ook internetten dus die neem je ipv gewoon internet op je bb