Kost sms'en naar het buitenland ook extra, of kost het alleen de ontvanger extra?

Zie titel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
6.3K

Antwoorden (5)

Het verzenden naar en ontvangen kost niets extra.
De persoon in het buitenland betaalt echter extra voor het versturen van sms.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat verschilt per telefoonaanbieder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij kost het allebei duurder, maar dat verschilt geloof ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een sms versturen naar een Nederlands mobiel nummer kost de normale prijs voor het versturen van een sms, ook als de ontvanger in het buitenland verblijft. De ontvanger betaalt echter (meestal) wel voor het ontvangen van de sms.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het stuurt naar een Nederlands telefoonnummer (van iemand die dus tijdelijk in het buitenland verblijft) kost het jou niks extra's. De extra kosten zijn alleen voor de ontvanger. Maar als je het naar een buitenlands nummer stuurt (dus naar iemand met een buitenlandse provider) betaal je wel extra kosten.