is het zo dat als het slotje van je kettinkje schuift dat er iemand aan je denkt?

Soms hoor je mensen dat zeggen maar zou het zo kunnen zijn, hoe zou dat dan komen enz...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Antwoorden (3)

Dat is gewoon bijgeloof. Daar zijn wel meer voorbeelden van te noemen. Natuurlijk kan dat niet waar zijn en bovendien is het ook niet controleerbaar. Wel een leuk idee dat er iemand aan je denkt, toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms zijn er bepaalde gezegdes in een gezin/familie die van vader op zoon/moeder op dochter overgaan. Jouw vraag is er ook zo een. Ooit door iemand gezegd en zo krijgt het een eigen leven. Wel leuk om te lezen trouwens, maar je moet er geen waarde aan hechten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat is niet zo. Wat je zegt; je hoort het mensen soms zeggen, het is waarschijnlijk hetzelfde als men zegt dat wanneer je handen jeuken, dat je geld krijgt, of wanneer je oor jeukt er iemand over je roddelt. Allemaal onzin dus.