Nu al zomerbanden ?

Ik heb een wagen met achterwiel aandrijving dus winterbanden zijn wel zo fijn als er sneeuw ligt. Nu zijn de conditie van mn velgen nogal slecht, ik moet ze ff stralen en invetten.. Door roestaanslag loopt het lucht steeds uit me band.. Maar wil dan gelijk me zomerbanden maar monteren.. Goed idee of zou er nog winterse neerslag komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Boven de 7 graden, ja...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezien de huidige temperatuur (en zelfs vanmorgen nog wat sneeuwvlokje) zou ik nog even wachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Boven de 7 graden is achterhaald!! Zie artikel van de autoweek!! Daar doen ze een oproep dat zelf bij enkele ( lees 2) graden boven nul winterbanden al voor een aanzienelijk langere rem weg zorgen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
April doet wat ie wil... Dus...