Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoelang is de Totale duur operatie, zie omschrijving

Ik moet maandag 16:00 geopereerd worden aan m'n elleboog, zenuw omleggen.
Dit gebeurd onder volledige narcose. En het is een dagopname, geen overnachting
Mijn vraag is als volgt:
Hoelang duurt het voordat je het ziekenhuis verlaten mag?
16:00begin narcose voor 'kleine' ingreep

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
6.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dat is zeer afhankelijk van de operatie natuurlijk. Indien de operatie een half uur duurt bijvoorbeeld, dan ga je daarna naar de uitslaapkamer, waar je maar zo een half uur of uur kunt liggen, vervolgens op de gewone zaal, waar je dan even een kopje thee krijgt en wat toast (meestal tenminste) en als je dan helemaal bijgekomen bent, er geen complicaties zijn, kan je lekker naar huis. Maar nogmaals het is afhankelijk van hoe lang de operatie duurt, hoe lang jij erover doet om bij te komen en aansterkt. Je kan ook zo om 20.00 weer buiten staan.

Als je maandag naar de poli gaat, vraag het meteen even aan de zuster, zij kan je zo een indicatie geven.

Succes met je elleboog, en beterschap!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in ieder geval niet langer dan 8 uur (gezien de tijd zou het dan geen dagopnamen meer zijn)

zelfs een chirurg kan je hier geen exact antwoord op geven. gaat alles naar behoren kan ie echter wel een goede inschatting maken.

je zou toch echt meer info moeten vragen aan de juiste persoon wil je een juist antwoord hierop

in ieder geval succes en sterkte (en even geen Lee Towers luisteren natuurlijk) :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hetzelfde gehad en ik werd om 3 uur geholpen en het ging allemaal goed en toen ging ik om 8 uur weg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt aan de narcotiseur hoelang hij je onder zeil wil houden .
Maar bij jou ingreep ongeveer max 1 uur denk ik .
Dan terug naar de zaal om bij te komen .
En dan kun als het bezoektijd is afgelopen met het bezoek naar huis .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding