Over siamese tweeling?

er is in amerika een siamese tweeling van 2 meisjes nu (15/16 jaar) en die zitten met allebij hun hoofd aan een nek dus ook 2 armen en 2 benen 2 handen maar ik vroeg me af ....als je toetsen moeten maken of iets opschrijven wat schrijft die hand dan ? Want ze denken toch allebij iets anders? Moeten ze dan eerst heel lang overleggen?

En hoe zit dat met vriendjes of naar de wc gaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Het is moeilijk om je eerste vraag te beantwoorden aangezien dit een technisch verhaal is en je dus moet weten of de tweeling hersenen delen, of elk hun eigen hersenen hebben. Je leert ermee leven, en vind zo oplossingen voor de vragen die je hebt.

Ik kan je aanraden deze video te bekijken, zodat je een beeld krijgt van het leven van een siamese tweeling.

http://www.sbs6.nl/web/show/id%3D389059/langid%3D43/media%3D102296?