Folie op je autoramen zelf laten plakken of laten doen?

wil graag blindeerfolie op me autoramen maar is dit makkelijk te doen zonder luchtbellen etc. of moet je het laten doen(omgeving noord Holland)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Laten doen is makkelijkste en ook gelijk goed. Zelf proberen kan ook maar als je er geen ervaring mee heb zal het even worstelen zijn. Let wel op de wettelijke waardes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het laten doen... Tenzij je er ervaring mee hebt natuurlijk. Ik kreeg nieteens me ipodfolie ding er zonder belletjes op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het , het beste laten doen, waar weet ik niet precies maar pas wel op dat het niet te donker word want als de politie dan aanhoud heb je een boete en moet je het eraf halen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een verwarmde garage hebt dan kun je het zelf .
Het is monnikken werk en je bent er wel een tijdje mee bezig hou daar rekening mee .
Doe het niet nu buiten omdat je dan de luchtbubbels niet wegkrijgt .
En koop ook niet het goedkoopste omdat je er geheid problemen mee krijgt omdat het dan gaat scheuren .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laten doen heeft verschillende voordelen; je krijgt de folie er strak op. Niks zo lelijk als folie met bubbels. Dan kun je nog beter niks op je ramen hebben.

Bovendien kan het bedrijf direct de lichtdoorlaatbaarheid van de ruiten meten en daar de folie, die gebruikt gaat worden op afstemmen. Op die manier weet je zeker dat je binnen de wettelijke normen blijft. Tegenwoordig is elk autoglas al een beetje getint van zichzelf. Maar niet elk ruit heeft dezelfde mate van tint.