Waar kan ik Allstars bestellen?

Ik had Allstars gekocht bij de sidestep. Na twee maanden geheel kapot dus terug gebracht. Netjes mijn geld terug gekregen. Had op de site van converse twee paar uitgezocht met de vraag kunnen jullie me deze bestellen. Nee dat kan niet. Terwijl op hun site staat officiële converse dealer. Maar goed, mijn vraag is dus. Weet iemand een winkel of webstore waar ik Allstars kan bestellen? Ps: converse verzend niet naar de EU en een pakketje vanuit Amerika is erg prijzig.
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (4)

Ik ken wel een paar winkeltjes in Amsterdam waar ze AllStars verkopen, maar volgens mij kun je ze niet bestellen in die winkels. Je zal er echt naar toe moeten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je een site van die winkels ? Dan zou ik eens kunnen bellen.
Als echte All Stars fan kan ik je vertellen dat de bijzondere All Stars vaak moeilijk te krijgen zijn. Niet alle All Stars die je op de site van Converse ziet zijn in NL of zelfs de EU te krijgen. Ik heb onderstaand wat links geplaatst, er zijn zeer veel shops die All Stars verkopen. Even googlen op Converse leveren er diversen op. Ook Wehkamp en Otto hebben All stars.
Maar nu komt mijn supertip: kijk eens op Marktplaats. Heel veel mensen blijken hun All Stars in de verkeerde maat te kopen (waarschijnlijk door UK/US size) en verkopen ze door, ook nieuwe of nauwelijks gedragen. Zo kom je soms toch aan bijzondere All Stars die mensen hebben meegenomen uit Amerika bijvoorbeeld. En zelfs de simpele kan je vaak voor de helft van de prijs kopen. Bijna al mijn All Stars heb ik via Marktplaats gekocht.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op eBay hebben ze vaak wel veel Allstars.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer deze site.