waarom heb je op je tomtom een keuze tussen snelste en kortste route?

Ik bedoel je wilt toch altijd de snelste route nemen waarom zou je dan de keuze hebben om de de kortste nemen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Omdat soms binnendoor korter is, en op korte afstanden kan dat toch wel iets schelen denk ik!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat er dan een alternatief is als er bijvoorbeeld veel file is op de snelste, of als je benzine wilt besparen.

En ze moeten toch iets aanbieden voor al dat geld dat je ervoor betaalt. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Besparen/ onkosten per kilometer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je in een hoek van 90 graden 130 mag rijden,
is dat sneller dan als je in een rechte lijn naar bestemming rijdt waar je maar 40 mag...