hoe kan ik 2011 msn weer terug veranderen naar 2009 msn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Volgens mij kan dat niet meer . je bent VERPLICHT om msn 2011 te gebruiken, anders kan je gewoon niet inloggrn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Msn 2011 verwijderen en het bestand msn 2009 installeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google op msn uninstall tool en zoek een beetje rond. Daarna kun je een oudere erop zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn nog wel sites waar oude 2009 install bestanden op staan, moet je even naar Googlen.
Dus 2011 eraf, 2009 erop en dan uitkijken dat je niet WindowsLive Essentials er op zet via WinUpdate. Die zet nl 2011 er weer op.
Zo heb ik het ook gedaan.
Sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan op je configuratiescherm je computer weer terugzetten/ herstellen naar de vorige toestand als je dat doet dan komt msn2009 weer terug