Ligt aan de provider maar UPC niks :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niets als je gewoon vaste abonnementskosten betaald. een uur je computer uitzetten is dan ook niet kosten besparend in dit geval (los van je stroomverbruik)

ga je nu een uur op een betaalde site zitten computeren kan het aardig in de papieren lopen, maar het is dan maar net hoe gek je het wil maken natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nog geen 10 euro.

Wil je het precies weten, dat moet je vertellen hoeveel je internet abonnement kost en welke soort abonnement je hebt. Ook moet je vertellen hoeveel vermogen je computer en apparatuur verbruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Qua elektriciteit is het minder dan 15 cent. Pee jaar kost een gemiddelde pc rond 100 euro wat wel verschilt per pc, high end zal wat hoger liggen(porno downloaders ook)