Ik ben benieuwd hoe goeie vraag is bedacht weet iemand dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Vanaf 25 maart 2009 kan iedereen deze website gebruiken. Vóór die tijd is de website ongeveer twee maanden getest. De eerste vraag (over een recept voor boerenkool) werd gesteld op donderdag 29 januari 2009 om 9:32 uur. Dit was dus één van de vragen om de website te testen.

De website is opgezet door Ilse Media. Dit bedrijf verzorgt ook het onderhoud en het beheer. De moderators, die alle vragen en antwoorden beoordelen op geschiktheid voor de website, werken vrijwillig.

Bronnen:
nu.nl/internet/1938106/goeievraagnl-koppelt-vragen...
goeievraag.nl/vraag/