Kìjk even of je provider geen eigen newsserver heeft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een NZB server of een newsserver?

Binsearch.info kan je gratis NZB's downloaden (volgens mij is dat altijd gratis) maar dit vind ik de beste.

Een gratis newsserver is geen aanrader, voor 5 eu per maand heb je een prima verbinding. Nog weinig provider hebben een newsserver die jij mag gebruiken maar dat kan je zo zien bij je provider als je daar naar zoekt.

Toegevoegd na 53 seconden:
Of wil je gewoon een eigen webhost hebben waar je je eigen nzb's op kunt hosten? beetje onduidelijke vraag dit..