Wat kan je doen tegen een pijnlijke keel?

Ik weet dat strepsils helpt, maar ik heb geen tijd om langs een apotheek te gaan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Kauwgom kauwen Dat houdt je keel vochtig en in beweging
Tip van mijn huisarts
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tegen keelpijn is een medicijn, genaamd Trachitol. Gebruik het echter niet te vaak en/of te lang achter elkaar, zonder dit met de huisarts te bespreken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Warme melk met honing is zeer zacht voor je keel en verlicht de pijn.