Kan iemand je msn nicknaam veranderen, zonder je wachtwoord te weten?

Ik heb een msn, waar ik altijd een - heb staan! Daarop heb ik 2 mensen staan eentje me nicht en andere persoon die ik eerder sprak.. 13-2-2011 kwam ik online op die msn, en zag dat mijn nickname was veranderd? Er stond letterlijk b�niita� op! K bedacht me eerst van huh dit heb ik niet opgeschreven en niemand kent die ww van die msn.. Die persoon die ik niet meer sprak die noemde mij altijd bonita .. maar mijn vraag nu is kan iemand anders mijn msn nick naam veranderen zonder de wachtwoord van mijn msn te wetennnnn????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Lijkt mij van niet. Het kan wel ligge aan de computer waar je op inlogd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan zijn dat iemand het had veranderd terwijl je was ingelogd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe kan dat dan?? want niemand ken mij wachtwoord?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan als je niet goed uitlogd, ben je soms automatisch ingelogd, als je het progamma weer opstart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat helemaal niet..
Misschien heb je een makkelijk wachtwoord en is diegene er achter gekomen door wat combinaties te proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja je weet maar nooit hiervoor had ik dit nooit! alleen gister keek ik zo zag die nick!! Ja kan wel tegenwoordig kan je alles doen!