Wanneer ben je autistisch? Heb je ook verschil? Mensen die heel erg autistisch zijn, of een beetje?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Jaa je hebt verschillende vormen, ik denk ook dat het per persoon verschilt: heel erg of een beetje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toevallig was er vanochtend op NL 2 een gesprek over dit onderwerp. Misschien is het wat voor je op uitzending gemist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dsm-IV staan de criteria in.
Je hebt klassiek autisme aan t ene uiterste, syndroom van asperger aan t andere uiterste, en daar tussenin zit PDD-NOS. En dat is het potje met diverse kenmerken van autisne maar welke niet specifiek voldoen aan 1 vorm. Allerlei combi's zijn mogelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je wilt weten of je autisme hebt kan je naar www.leokannenhuis.nl gaan. (anders even zoeken op google)

Ja er is verschil als je veel autisme hebt of weinig.
Veel autisme is vaak drukker dan weinig autisme.
Maar dan kan je ook bijgerecht www.leokannenhuis.nl
LET OP: mensen met autisme kunnen ook slim en knap zijn.
Ga dus niet pesten tegen mensen met autisme.

Ik heb zelf autisme dus ik spreek uit ervaring.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de link niet werkt Google op leokannenhuis.