Kan je iets versturen op je iPod met bluetooth??? Zoals foto's, of afbeeldingen???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Als je een iPod touch 3G of hoger hebt kan je via een app foto's versturen. Ik dacht dat deze app foto swap hete of zoiets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Normaal niet. Heel misschien is het wel mogelijk als je hem jailbreakt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan alleenn foto's en afbeeldingen geen muziek je moet wel eeen app downloaden in de appstore daar zijn er meer van of met windows live mesenner op ipod kan het ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Download bump, dan kan je foto's, agendaitems, contacten, etc. versturen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit gaat toch niet met bleutooth??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een iPod hoor?
Nee dat kan niet want de iPod heeft geen Bluetooth! Het maakt niet uit of je wel of geen app download of wel of niet jailbreakd, hij heeft geen zender/ontvanger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een ipod heeft well bluetooth en als je hem jailbreakt heb je een programma waar je alles mee kan versturen zelfs muziek naar je mobiel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met behulp van Whatsapp kan je afbeeldingen naar je gewenste ontvanger versturen.