70 wil zeggen de omtrek om het lichaam gemeten vlak onder de borsten. Een omtrek kleiner dan 70 cm komt (bijna) niet voor.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en de letters geven de cupmaat aan : AA is (dacht ik tenminste...) het kleinste, dan A, B, C, D, en dan gaat het in 'normale' winkels tot DD - E F en G is zo uitzonderlijk, dat daar speciale winkels voor zijn.
Kimath
13 jaar geleden
De letters geven inderdaad de cupmaat aan. Dit is het verschil tussen de omtrek vlak onder de borsten, en de omtrek ter hoogte van de tepels (het verschil in cm bepaalt de cupmaat).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt! logische goeie uitleg

Andere antwoorden (1)

Je vraag klopt niet, want voor tienermeisjes zijn de maten 65AA en 65A verkrijgbaar.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weer wat geleerd! Thnx! Hoe kan ik reacties een plus geven ofzo?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kun je nog niet.
Log in op de site en lees de help-pagina's eens door, met de richtlijnen, de FAQ, de puntentelling en dergelijke, dan weet je alles :-)