Is het normaal dat je je vriendin iets geeft op valentijn?

Hoort dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Kimath
13 jaar geleden
Ik zou zelf een dag kiezen die voor jullie 2 speciaal is, zoals zoveel maanden samen. Maar een lief kaartje is altijd leuk.

Antwoorden (5)

Naja eigelijk is valetijn voor verborgen liefdes, mijn vriend en ik doen het niet. Maar me zus en haar vriend wel.. Dus je moet het helemaal zelf weten ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een groot commercieel iets geworden
Als je van iemand houdt is het elke dag valentijnsdag en daar hoef je echt geen geld voor uit te geven!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Minimini , uitstekend antwoord.
Dikke pluseen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank!!
Het is in ieder geval niet raar om het wel te doen.
Als je er mee zit, omdat je wel graag iets wil geven maar bijvoorbeeld niet veel geld hebt, kun je ook iets kleins uitzoeken. Bijv. een roos, of iets van de drogist.
Maar een plicht is het zeker niet. Volg je gevoel hierover.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee. Valentijn is een groot commercieel festijn geworden. Natuurlijk kun je je vriend(in) verwennen. Maar moet dat dan perse vandaag? Omdat dat door de samenleving zo is opgelegd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe er niks mee, ik doe liever wat leuks wanneer ik het wil. Dan is het nog spontaan ook. Valentijnsdag is om de bedrijven te spekken